אנחנו זקוקים למים חמים לשלל צרכים וממגוון סיבות. מקלחת חמה, שטיפת כלים, כביסה – כל אלה מחייבים שימוש במים באופן קבוע. עם זאת, חימום המים הוא נושא שיש לתת עליו את הדעת, בעיקר בבתים שבהם רגילים לחמם מים באמצעות דוד חשמל. יש אולי יתרונות לדוד החשמל, אבל יש לו שני חסרונות עיקריים שעליהם מכפר דוד שמש. ראשית, מי שמתקין דוד חשמל יצטרך לתזמן את המקלחות, את הכביסות וכל פעולה אחרת שדורשת מים חמים, שכן יידרש זמן מרגע הפעלת הדוד ועד לקבלת מים חמים. שנית, וחשוב עוד יותר, חשמל עולה לנו כסף, ולא מעט, בוודאי כשאנחנו צריכים לחמם מים מדי יום, וזוהי גם צריכה של אנרגיה שלא בטוח כמה עודף יש לנו ממנה. אם כן, פתרון חלופי שיחסוך זמן וכסף, וגם יהיה ידידותי יותר לסביבה, הוא הפתרון האידאלי, והפתרון הזה הוא דוד שמש.

ניצול אנרגיה

על מנת להבין את דרך הפעולה של דוד השמש כל שנדרש לנו הוא להבין כיצד הוא מנצל אנרגיה בצורה יעילה מאוד. דוד שמש קולט את קרני השמש ומנצל את האנרגיה הטבעית הזו כדי לחמם את המים ללא שימוש בחשמל. במדינה חמה כמו ישראל יש לנושא הזה חשיבות עצומה עוד יותר ויתרון גדול מאוד, שכן גם בחודשי החורף אנחנו נהנים מימים חמים רבים שבהם השמש זורחת במלוא הדרה. המשמעות היא שגם בחורף אתם עשויים לגלות שאין לכם כל צורך בחימום המים באמצעות החשמל, שכן השמש החזקה שמפציעה לעיתים קרובות תשיג את המטרה היטב אם רק תקפידו להתקין דוד שמש איכותי מבעוד מועד.

תחזוקה של דוד שמש

לצד היתרונות הרבים שיש לדוד השמש, יתרונות הקשורים בחיסכון כספי, בנוחות ובזמינותם של המים החמים בכל שעה ובכל עת, יש לו יתרון נוסף – תחזוקה פשוטה. מדי כמה שנים אתם עשויים להזדקק לפעולה פשוטה יחסית של ניקוי קולטנים, אבל בזאת תסתיים המלאכה מבחינתכם. הקולטנים ימשיכו בשלהם לאורך שנים רבות וימשיכו לנצל את השמש לטובתכם האישית. עם זאת, מומלץ להקפיד על שני פרטים עיקריים שיבטיחו לכם הנאה רבה לאורך זמן רב. מצד אחד בחירה מדויקת ואיכותית של דוד שמש שיתאים לצרכים שלכם ויעשה את העבודה לאורך זמן, ומצד שני התקנה מקצועית וטובה של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. אם ההתקנה תתבצע כשורה והדוד יהיה איכותי (ועם אחריות מקיפה ורבת שנים) תוכלו לישון טוב בלילה, בידיעה שיהיו לכם מים מפנקים למקלחת של הבוקר.

צרו קשרטלפון: 1-800-266-166

Call Now Button
דברו איתנו