דודי שמש הפכו למוצר שכיח, המצוי בכל בית בעידן המודרני. יחד עם זאת, רבים אינם יודעים מה משמעות המושג הטריוויאלי- דוד שמש. דוד שמש, הוא למעשה מתקן שמיועד לחימום מים לרחצה או לכל מטרה אחרת. דוד השמש מבוסס על קולטי שמש, שהופכים את אנרגיית השמש לאנרגיית חום. דודי שמש, וכך גם דודי חשמל הינם למעשה מכלים האוגרים את המים החמים ומשמרים את חומם לזמן רב.

מתי יש עולה הצורך לתקן דודי שמש?

במידה ואתם נתקלים באחת מהתופעות הבאות: דוד השמש שלכם לא מחמם מספיק את המים, או שמא הוא מקצר, עליכם לשקול להחליף את הדוד או לתקן אותו. הצטברות אבנית על גוף החימום, למשל, מובילה לזרם מים חלש בכניסה או ביציאה מן הדוד. תופעה זו דורשת טיפול מיומן ומקצועי, כפי שאנו בחברת א.ש. מיטיבים לעשות עבורכם. ישנם מקרים נוספים, בהם ישתלם יותר לתקן את דוד השמש ולא להחליפו, גם אם מדובר בדוד ישן. אנו בחברת א.ש. דודי שמש דוגלים באמינות, ומשום כך אנו עומדים לרשותכם ומספקים עבורכם את המידע המקצועי הנחוץ אודות אפשרויות התיקון, במידה והן קיימות.

מתי יש צורך בהחלפות דודי שמש?

תקלה נוספת שהינה נפוצה מאד בדודי שמש היא קלקול של גוף החימום. במידה והצטברה אבנית על גוף החימום שלכם, או מסביבו, זוהי סיבה מספיק טובה בכדי להחליף את הדוד, כיוון שהאבנית מקלקלת את גוף החימום. אנו ב א.ש. דודי שמש מומחים בהחלפות של דודי שמש, ונעשה עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר. תקלה נוספת שעלולה להתרחש בדודי השמש היא נזילת מים. קיימות שתי סיבות עיקריות הגורמות לנזילה: או שמדובר בדוד ישן מאד או שהפלאנג' (צלחת הסוגרת את פתחי הדוד, אליה מחוברים גוף החימום והתרמוסטט) אינו אטום. כאשר הדוד הוא בן עשר שנים ויותר, המלצתנו היא להחליף אותו. במידה והנזילה הינה מהפלאנג', וברגיו אינם חלודים ומשתחררים בקלות, אנו נדאג להחליף לכם אותו. כמו כן, אנו מתמחים בהחלפת גופי חימום, בהתקנה ובהחלפה של מאיצי חום מכל החברות, ובהחלפת דודים למערכות סולריות.

צרו קשרטלפון: 1-800-266-166

Call Now Button
דברו איתנו