איטום גג חיוני ביותר גם ללא קשר להתקנת דוד שמש אבל איטומו לפני התקנת הדוד- חיוני על אחת כמה וכמה. איטום גג על ידי אנשי מקצוע מהווה ערובה לחוסנו של האיטום ולמניעת חדירתם של מים, של אבק ושל מזיקים שונים מכל סוג שהוא. לאיטום איכותי של גג הבית יש קשר ישיר והדוק עם איכות בחיים בו.

איטום גגות מקצועי ויסודי אף הוא תנאי הכרחי להכנתו כתשתית נדרשת להתקנת דוד שמש, אבל חשוב לוודא כי מתקין דוד השמש הוא בעל מקצוע אמין, מנוסה והגון. לטיב עבודתו ולאופן שבו הוא מתקין את הדוד יש חשיבות מכרעת. חשוב לוודא כי מדובר בבעל מקצוע שמסוגל לבצע את עבודת ההתקנה תוך זהירות מרבית והימנעות מפגיעה באיטום הגג. מידע נוסף בנושא איטום גגות ניתן למצוא כאן

דברים חשובים

חשוב להקפיד הקפדה יתרה על כך שחומר הציפוי (סיד או כל חומר אחר) יבש מספיק. חשוב לוודא כי מתקין הדוד עובד באופן זהיר, בסבלנות ובמקצועיות. חשוב ליידע את מי שמבצעים את איטום הגג כי אתם מתכננים להתקין עליו דוד שמש, כשם שחשוב ליידע את מתקין הדוד כי בוצעה עבודת איטום בגג המחייבת שימת לב מיוחדת וזהירות מרבית.
איטום גגות מאפשר להניח על הגג ללא חשש תשתיות וציוד שונה לצרכים שונים, כמובן תוך לקיחה בחשבון של משקל ועומס. אף שהתקנת דוד שמש אינה פעולה מסובכת ומורכבת, חשוב שהיא תיעשה בזהירות ובעיקר- על ידי בעל מקצוע מוסמך בהתקנת דודים.

הכנת הגג חיונית ולא אחת- קריטית

להכנת הגג לפני איטומו, בכל שיטה שהיא, עשויה להיות חשיבות מכרעת, קריטית, בעמידותו. הכנה לאיטום מסייעת גם, בין במישרין ובין בעקיפין, להתקנת הדוד מאחר שהיא כוללת ניקיון יסודי, לרבות שאריות של חומרי האיטום הישן המתפורר, הרמה של מרזבים, מזגנים ואף דוד שמש מהגג. שלב ההכנה מחייב מקצועיות ואמינות לא פחות מהאיטום עצמו הואיל ועבודה רשלנית עלולה לגרום להיווצרות חורים בחומר האיטום, היווצרות בועות וכיסי אוויר ובעיות נוספות שיגרמו לאיטום לא איכותי וכתוצאה ממנו לדליפות ונזילות שיחייבו, כמובן, תיקון ויגרמו להוצאה כספית ולחוסר נוחות מתמשכת של דיירי הבית.
אחד ההיבטים החשובים של הקשר בין איטום גגות והתקנת דוד שמש הוא הדרישה הבלתי מתפשרת לגילוי מקצועיות, אמינות והגינות של אנשי המקצוע. הגג עלול להתברר כחוליה רופפת וחלשה בשרשרת עבודות הבנייה והתחזוקה, אם וכאשר איטומו מתבצע בצורה רשלנית. התקנה בלתי מקצועית של הדוד עלולה לפגום באיטום הגג ובתשתיות שונות שמונחות עליו. אשר על כן, כאשר אתם עורכים סקר שוק לפני בחירת בעלי מקצוע לביצוע כל אחת משתי העבודות- חשוב שתציינו לעצמכם פרמטרים שעל פיהם תיעשה הבחירה, בחירה מחושבת ומושכלת שתאפשר לכם ליהנות מאטימה מלאה ואיכותית של הגג ומהתקנת דוד שמש שלא תפגע באיטום.

צרו קשרטלפון: 1-800-266-166

Call Now Button
דברו איתנו