דודי שמש רחובות – פעם אחת ולתמיד

לכולנו זכורות התקופות הלא ממש נעימות בהם היינו צריכים לקום ממש מוקדם בבוקר ולהדליק את הבוילר בימי החורף הקרים, כדי שכל המשפחה תוכל להתקלח בבוקר וזה במקרה הטוב, אם מדובר במערכת חימום ממש ישנה, היא היתה צריכה לדלוק כל היום כדי לחמם את המים. כיום, הזמנים השתנו ומערכות חימום המים הפכו יעילות, זריזות וחסכוניות. אז אם אתם גרים בשפלה, דודי שמש רחובות יספקו לכם מענה מושלם כדי ליהנות ממים חמים ונעימים, בכל ימות השנה ובמקסימום חיסכון.

מה יציעו לכם דודי שמש רחובות

דודי שמש רחובות הן מערכות חימום מים חסכוניות וירוקות, מאחר והן מאפשרות את חימום המים ישירות מהשמש שנחשבת למקור חימום טבעי, מה עוד שישראל היא מדינה חמה שהשמש זורחת בה רוב ימות השנה וכך, יחסכו מכם אלפי שקלים על שימוש בחשמל לצורך חימום המים. לכל דוד שמש מוצמד מעין מיכל מצופה שכבת אימאייל שתפקידה להוות אל-חלד לדודי שמש רחובות, כמו גם איטום מפני מים. כמו כן, ישנו חומרר מבודד בין המיכל המוצמד לדוד לבין שכבת הציפוי ותפקידו לשמור על חום המים במיכל, אותו חומר הבידוד נקרא פוליאוריטן מוקצף.

רוב השנה שמש ובחורף 'מדליקים את הבוילר'

גם דודי שמש רחובות כמו כל דודי השמש החדשניים פועלים רוב השנה באמצעות אנרגיית השמש וללא צורך בשימוש בחשמל. אולם, בימות החורף הקרים, אין די שמש כדי לייצר חום ממנה ולכן, המנגנון החשמלי בדודי השמש נכנס לפעולה. כל משפחה מכירה את הכפתור המדליק את הבוילר שמאותו רגע שמדליקים אותו המים במיכל הדוד מתחממים.

השוני במחירים

דודי שמש ברחובות מתומחרים על פי עלות דוד השמש והרכבתו. לכל דוד שמש מחיר משלו, כאשר עלות הדוד תלויה בשם היצרן ונפחו של הדוד. גם התקנת הדוד ומיקומו משפיעים מאוד על עלות ההרכבה, שכן, אם מדובר בגג מישורי יהיה קל יותר להתקין מאשר על גג רעפים, כמו כן, יש צורך בציוד נלווה בדוגמת מעמד ושסתום ביטחון.

צרו קשרטלפון: 1-800-266-166

Call Now Button
דברו איתנו