תיקון והחלפת דודי שמש

שירות באזורים רחובות, נס ציונה, ראשון לציון, מודיעין והסביבה

תיקון והחלפת דודי שמש

תיקון והחלפת דודי שמש

שירותי א.ש הפצת דודי שמש, חשמל ומערכות סולאריות מתמחים בתיקון והחלפת דודי שמש, ויעשו עבורכם את השירות המשתלם והמקצועי ביותר!!

ראשית חשוב להבין מדוע חשוב לתקן דודי שמש או להחליפם בעת הצורך:

כידוע, דודי שמש הם אלו המפיקים את ה מים החמים בבית, במשרד או בעסק. אם דוד השמש יטופל כראוי על ידי אנשי מקצוע כמו שרותי א.ש. דוד השמש עשוי להחזיק זמן רב ולשרת נאמנה את המשתמשים בו.

טיפול נכון בדודי שמש כולל בין היתר: ניקיון האבנית המצטברת, בדיקה של הדוד אחת לתקופה מסוימת ותיקון של כל סתימה או תקלה הנוצרות בדוד. במידה וישנה הזנחה של הטיפול השוטף בדוד השמש, הדבר פוגע ישירות בדוד, ומקצר את אורך החיים שלו.

כאשר קיימות בעיות בזרימת המים החמים או שישנה זרימה של מים חמים בלבד הדבר מעיד כי דוד השמש בעייתי ועליך להחליפו במהירות האפשרית. במקרים אלו- תיקון של דוד השמש לא יעלה יפה והוא יצריך תיקון חוזר. מעבר להוצאות הכספיות שהדבר יגזול מכם, אין ספק שהדבר גם יוביל לעגומת נפש רבה עקב זמן ההמתנה לטכנאי ללא דוד שמש תקין.

החלפת דוד שמש לדוד חדש מתבררת כפעולה החסכונית ביותר והיעילה ביותר לטווח זמן ארוך. יחד עם זאת בכדי לוודא כי החלפת הדוד הוא אכן הפתרון היחיד לבעיה שלכם רצוי שתשמעו חוות דעת נוספת בעניין.

לעיתים יהיה צורך רק בהחלפת גופי חימום בדוד השמש שלכם או בהתקנה והחלפה של מאיצי חום. זאת במידה וגוף החימום הממוקם בלבב הדוד ומהווה חלק ממאיץ חשמל ואחראי על חימום המהיר של המים התיישן ואינו מסוגל לחמם את המים בצורה תקינה, או שהוא מכוסה באבנית. בכל מקרה כאשר גוף החימום אינו תקין ההפסד הוא כפול- גם לא נקבל מים חמים וגם חשבון החשמל יתפח עוד יותר. החלפת מאיץ בדוד תתבצע בין שנתיים לשלוש שנים, כיוון שאז גוף החימום מאבד מכוחו או מתכסה באבנית וחימום המים לא מתבצע כשורה.

את הטיפול בדוד השמש, כמו גם את החלפתו או החלפת גוף החימום והמאיץ יש לבצע באמצעות אנשי מקצוע מוסמכים מהשורה הראשונה כמו שירותי א.ש. טיפול עצמאי בדוד השמש יכול להיגמר בכי רע כמו בכוויה או נפילה מהגג. אין ספק שהידע וההכשרה המקצועית הן מילות המפתח בכל הקשור לתיקון והחלפת דודי שמש.

אז למה אתם מחכים??

פנו עוד היום לשירותי א.ש. המתמחה מזה שנים בדודי חשמל, דודי שמש ומערכות סולאריות, ונשמח להעניק לכם את השרות הטוב ביותר, המקצועי ביותר והאדיב ביותר!!

Call Now Button
דברו איתנו