צריכת חשמל במחירים שפויים- יש דבר כזה?

מחירי החשמל בישראל מאמירים לגבהים שלא דמיינו שיגיעו אליהם. יחד עם המגמה בעליית מחירי החשמל, נעשות מגמות מקבילות למצוא פתרונות שיאפשרו צריכה חמה וחסכונית בחשמל ויוזילו את מחירו. בארצות הברית נרשמת ירידה מגמתית בצריכת החשמל הפרטית והתעשייתית, וגם בארץ מסתמנים הליכים שיכולים להוביל לירידה חדה בעלויות. איך באמת עושים את זה וכמה זה יעלה לנו?

ויהי אור, ובזול!

המאה העשרים ואחת מפגישה אתנו עם טכנולוגיה מתקדמת, ועם צריכה מוגברת של חשמל. אין זה פלא שבעקבות שימוש מוגבר במוצרי חשמל ולאורך זמן, ישתקף הדבר בחשבון החשמל שלנו. יחד עם זאת, דווקא אותה טכנולוגיה מתקדמת, מעמידה בפנינו פתרונות שמסייעים לחסוך בצריכת החשמל. שני הפתרונות הבולטים הם מעבר לשימוש באנרגיה סולרית ושימוש במוצרי חשמל יעילים וחסכוניים, אשר צריכת החשמל שלהם היא חכמה יותר ונכונה יותר.

החסכון בחשמל מתחיל בתרבות צריכת חשמל שהולכת ומקבלת מודעות רבה יותר ויותר במגזר הפרטי. לגבי המגזר התעשייתי, גם שם נרשם שינוי מגמתי בתרבות צריכת החשמל מודעות גבוהה יותר לצריכת חשמל יעילה וחסכונית.

בישראל, הסנונית הראשונה שגרמה למהפך של ממש בתחום האנרגיה הסולרית היתה דוד השמש, פרי פיתוחו של ד"ר צבי תבור בשנות החמישים. זה, גילה את הפוטנציאל הטמון בקרני השמש הפוקדות את ישראל מרבית ימות השנה והגה את העיון לפתח קולטים שיתרגמו את השמש לחימום מים המצויים במיכל. מאז שנות החמישים הפך הדוד להסטוריה, ולאמצעי חימום מים שכיח בישראל ובמדינות נוספות רבות בעולם.

אולם לא די בדוד שמש כדי להוזיל את עלויות החשמל. חברות רבות ברחבי העולם עמלות על פיתוח מכשירים חשמליים, המשמשים את המגזר הפרטי וגם את המגזר התעשייתי, באופן שיסייע לצריכת חשמל נבונה וחסכונית. גם ענף הבנייה שעוסק בפיתוח שיטות בנייה חדשות, דוגמת הבנייה הירוקה, אשר שמה דגש על בידוד יעיל יותר, שימוש בחומרי גלם אפקטיביים יותר ומיקום המבנה כולו כך שייהנה מכמה שיותר שעות אור ושמש. כל אלו תורמים לשימוש יעיל יותר בחשמל. למשל, עם בידוד יעיל יותר,  פוחת הצורך לחימום או קירור מסיבי של המבנה, השומר על טמפרטורה אחידה ונעימה לאורך כל שעות היום.

עוד בשורות טובות

כדי להגיע למצב בו תהיה צריכת החשמל חסכונית ככל שניתן, לא די במוצרי חשמל יעילים יותר ובבנייה ירוקה. זו הסיבה שפתרונות אנרגיה סולארית הופכים פופולאריים יותר ויותר בעולם ועכשיו גם בישראל. שיסייעו לצרכני החשמל, במיוחד במגזר התעשייתי, שם נעשה שימוש מרובה בחשמל, להפחית בעלויות. הקמת מערכת פאנלים סולאריים על גג המבנה בשילוב הסדרת מונה נטו מאפשרת ייצור עצמי של חשמל וחיסכון בצריכת החשמל.

מונה נטו – הפתרון לחסכון בחשמל

מונה נטו הוא הסדר של חברת החשמל שמאפשר ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד לייצר את החשמל בעצמם באמצעות אנרגיה סולארית.
הסדרת מונה נטו משתלמת במיוחד לארגונים או מפעלים בעלי גג גדול וצריכת חשמל גבוהה. יתרונות נוספים הם האפשרות להעברת החשמל לסניפים שונים של הארגון, ייצור חשמל בהתאם לתרבות הצריכה של הארגון ולא מעבר לכך ואפילו שמירה של חשמל "עודף" הנצבר לטובת הארגון בזמנים בהם ישנו ייצור חשמל מעבר לצריכה הנדרשת, כמו למשל בחגים ובסופי שבוע.

במציאות העסקית כיום, אחת ההוצאות הבולטות ביותר בקרב ארגון או מפעל הוא חשבון החשמל. הסדרת מונה נטו מאפשרת לשנות את "חוקי המשחק", לשלוט על ההוצאות באופן מבוקר, ולהפחית למינימום את חשבונות החשמל.

הפנים אל עתיד חסכוני

המגמות השונות בעולם, ביניהן השמירה על איכות הסביבה ומעבר לשימוש באנרגיה סולרית מוכיחות את עצמן בתחומי חיים רבים. מפעלים וארגוני ענק ברחבי העולם כבר עברו לשימוש באנרגיה סולארית המצויה בשפע ובחינם.
השיקולים הכלכליים נטו מצטרפים לשיקולים של שמירה על איכות הסביבה והופכים את המעבר לשימוש באנרגיה סולארית למגמה רותחת.

צרו קשרטלפון: 1-800-266-166

Call Now Button
דברו איתנו