תיקון והחזקה של מערכות סולריות

חשוב שתדעו כי התקנת המערכת הסולרית אינה התקנה חד פעמית שלא דורשת יותר טיפול

תיקון והחזקה של מערכות סולריות ל

אנו בשרותי א.ש., הפצת דודי שמש, חשמל ומערכות סולאריות מציעים לכם שירות משתלם, יעיל ומקצועי שיבטיח לכם כי המערכות הסולאריות שברשותכם יעבדו ביעילות מרבית ויחזיקו מעמד לאורך זמן.

חשוב שתדעו כי התקנת המערכת הסולארית אינה התקנה חד פעמית שלא דורשת יותר טיפול, אלא היא מחייבת אחזקה שוטפת הכוללת גם תיקון במקרי הצורך.

התחזוקה העיקרית של המערכת הסולארית שברשותכם באה לידי ביטוי בשמירה על הניקיון שלה. את מה יש לנקות? ובכן, המערכות הסולאריות מורכבות מפאנלים פוטו- וולטאים שצוברות לכלוך מתנאי הסביבה כמו: פיח ועשן, אבק, שלשלת של ציפורים וכדומה. הסיבה העיקרית והחשובה לשמירה על ניקיון המערכת היא על מנת להגדיל את ייצור החשמל הסולארי שלכם שיורד עקב לכלוך ל-20% ואף יותר.

ישנם סוגים שונים ומגוונים של מתקנים סולאריים חלקם פשוטים וחלקם משוכללים יותר כך שהקולט שלהם מתכוונן לתזוזותיה של השמש. מעבר לניקיון, מתקנים כדוגמת אלו דורשים גם שימון של צירי הקולט, והחלפה אחת לתקופה מסוימת בהתאם לבלאי שלהם.

אם טיפוס על הגג בכוחות עצמכם על מנת לתחזק את המערכת באופן שוטף אינו בדיוק התחביב המועדף עליכם- בשביל זה יש את שירותי א.ש. המציעים עבורכם תיקון ואחזקה של המערכת הסולארית ומתחייבים כי הם יתבצעו על ידי מומחים מהשורה הראשונה בתחום.

מעבר לשירותי הניקיון על מנת לשמור את תפוקת החשמל המקסימאלית של המערכת הסולארית שלכם אנו מציעים גם תיקון של המערכת. כמות התיקונים כמובן יורדת ככל שדואגים לתחזוקה שוטפת ואחראית של המערכת הסולארית. יחד עם זאת חשוב להבין, כי הצורך בתיקון עלול לעלות מפעם לפעם.

שרותי א.ש. מתמחים בכל סוגי התיקונים שמצריכה המערכת הסולארית שלכם, כגון: החלפת משאבות סחרור שלעיתים האפשרות היחידה לתקנם תהיה פירוק והרכבה של המשאבה מחדש, החלפת פקודי הפעלה, החלפה ותיקוני צנרת ועוד.

אז למה אתם מחכים??

שרותי א.ש. הינה חברה מקצועית המתמחה מזה שנים בדודי חשמל, דודי שמש ומערכות סולאריות. פנו אלינו עוד היום ונשמח להעניק לכם את השרות הטוב ביותר, המקצועי ביותר והאדיב ביותר!!

Call Now Button
דברו איתנו