למה דוד שמש ?

דוד שמש הוא מוצר הנפוץ כמעט בכל בית בישראל, אנשים התרגלו אליהם ולא יכולים לחיות בלעדיהם כבר, כמעט שכחנו איך חיינו בלי דודי שמש בעבר והסתמכנו על דודי החשמל אשר גרמו לחור ענק בכיס בכל מקלחת בבית.

דוד שמש לא חוסך רק בחשמל אלא גם מצמצם את זיהום האויר במידה ניכרת, דבר המזיק לבריאותנו.

למרות שלא בכל יום יש מספיק שמש בכדי לחמם את הדוד שמש כראוי אבל זה מתגמד לעומת ההוצאה שהיתה לנו אם היינו משתמשים רק בדוד חשמל, דוד חשמל פירושו עלייה בצריכת החשמל היקרה כל כך היום.

דודי שמש חוסכים בכל תחומי האנרגיה, בהקמת תחנות חשמל, בדודים הביתיים, הם מפחיתים את פליטת החומרים המזיקים באויר, פליטת עשן, ועוד זיהומיים סביבתיים אחרים המזיקים לסביבה.

דוד שמש תקין מאפשר איכות חיים ללא פשרות, מים חמים זורמים בשפע, חסכון בחשמל, חסכון בזיהום אויר, מים חמים טבעיים המופקים מהשמש הטבעית שלנו, בקיצור דוד שמש זה איכות חיים.

חשוב לשמור על תקינות הדוד שמש שלנו להבטחת איכות חיים לטווח ארוך, דוד שמש לא תקין מעכב את פעילות הדוד שמש ומונע מאיתנו להפיק את המירב מפעילות הדוד שמש בחימום המים שלנו בבית. אי לכך חשוב לבצע בדיקות תקופתיות לתקינות הדוד שמש וניקיון הקולטים. חשוב גם לשים לב שיהיה לדוד שמש שלכם תו תקן ישראלי, דוד שמש עם תו תקן יבטיח מוצר איכותי ובטיחותי.

עוד נקודה חשובה שיש לשים לב אליה היא קיבולת הדוד שמש, דוד שמש בעל קיבולת לא מתאימה למספר הנפשות הנהנות ממנה לא תהיה יעילה, לכן חשוב להתאים את הקיבולת למספר הנפשות בית, דוד שמש המנוצל כראוי יתן מענה אופטימלי לכל הצרכים של הבית הישראלי שלכם.

צרו קשרטלפון: 1-800-266-166

Call Now Button
דברו איתנו