התקנת מערת סולארית על גג הבית

תחום האנרגיה החלופית הולך ומתפתח בישראל. ישראל נחשבת למדינה שטופת שמש ולכן ניתן לראות עוד ועוד מערכות סולאריות המותקנות על גגות בתים פרטיים או בחוות לולים ועל גגות של רפתות או חממות. בשנים האחרונות עובר התחום מהפך של ממש ולא מעט חברות נכנסו לתחום האנרגיה הירוקה ובעיקר בנושא של מערכות סולאריות. חברת החשמל מחויבת לרכוש חשמל ממערכות אלה ולכן יש הסכמים מסודרים ומערכת סולארית נחשבת כהשקעה כספית בה החקלאי או בעל הרפת משקיע מכספו במערכת הסולארית ובפריסת תשלומים ארוכה הוא מחזיר את עלות המערכת ומתחיל להרוויח כסף ממכירת החשמל. כאשר בוחרים בחברה כדאי להקפיד ולבחור במערכת על פי האיכות והאמינות של החברה והמוצר שהיא משווקת ולא להתפתות אחרי מבצעים זולים או מערכות פשוטות מכיוון שאלה נוטות להתקלקל. כמו כן חשוב לבטח את המערכת הסולארית שמתקינים מפני גניבה או קלקול בגלל פגעי מזג אויר. בשנתיים האחרונות התחילו גם בעלי בתים פרטיים להתקין מערכות וכך הם גם תורמות לאיכות הסביבה וגם מפחיתות משמעותית את הוצאות חשבון החשמל שלהן.

יתרונות מערכת סולארית על גג הבית

לא מעט אנשים פרטיים מזמינים מערכות סולאריות על מנת להתקין את המערכת על גג הבית הפרטי שברשותם. הדבר נחשב להשקעה כלכלית בטוחה ויש יתרונות רבים להתקנת מערכת זו. הנקודה הראשונה היא הרווח הכלכלי וההקלה בהוצאות החשמל. הלקוח מוכר את החשמל לחברת החשמל בתעריף גבוה וזוכה לקיזוז מחשבון החשמל שלו. הנקודה השנייה היא התרומה לאיכות הסביבה וליצירת אנרגיה ירוקה שאינה פולטת גזים רעילים או מזהמת את הסביבה. יש לדעת כי המערכת אינה זולה ולכן לפני שמשקיעים במערכת ונכנסים להלוואות ארוכות שנים יש לבדוק האם ניתן לעמוד בנטל ההוצאות ולא להגיע למצב של פינוי דירות או פינוי הבית בגלל חובות או אי יכולת לעמוד בהוצאות. מערכת סולארית נחשבת לרגישה ויש לתחזק אותה כל הזמן על מנת שתפיק חשמל בצורה מיטבית ושאכן ההשקעה הגדולה תניב פירות ולא הפסדים.

להזמין מערכת מחברה מקצועית

לא מעט שחקנים נכנסו לענף האנרגיה החלופית בשנים האחרונות ולכן יש לא מעט חברות שלא מצליחות בתחום והן נעלמות מהשוק. במידה ורוכשים מערכת זולה והחברה נעלמת מהשוק ימצא עצמו בעל המערכת הסולארית בבעיה בגלל שירות וחלפים. כדאי לשלם מעט יותר אך לבחור בחברה ותיקה, אמינה ומקצועית שלה התקנות רבות ברחבי הארץ ויש ברשותה מלאי חלפים זמין ואנשי מקצוע מיומנים. כדאי לבצע סקר שוק מקיף, לחפש באמצעות האינטרנט או לשאול חברים שהתקינו מערכות סולאריות על גג ביתן לגבי טיב החברה ממנה הזמינו את המערכת. בכל מקרה אין למהר ולחתום על העסקה עד שמרגישים בטוחים כי נעשתה בחירה בחברה מקצועית שתפעל בשוק זמן רב ותוכל להעניק שירות לעשרים שנים הבאות.

צרו קשרטלפון: 1-800-266-166

Call Now Button
דברו איתנו