החלפת דוד שמש

לפעמים מתעורר הצורך בהחלפת דוד שמש, ישנם מספר סיבות לכך.

1.דוד השמש ישן.

2.דוד השמש חלוד.

3.דוד השמש שבור.

4.דוד השמש איבד מיעילותו וכבר אינו מחמם כראוי את המים.

5.דוד השמש מחמם לאט מדי את המים כתוצאה מאבנית שהצטברה בדוד.

6.המשפחה גדלה וקיבולת דוד השמש כבר אינה מתאימה למספר הנפשות הנהנות ממנה.

7.דוד השמש התקלקל.

בכל אחד מהמקרים המצויינים לעיל יש צורך להחליף את הדוד השמש הישן בחדש, יש לעשות סקר לפני החלפת דוד שמש, איזה כדאי, של איזה יצרן, איזו קיבולת, מיקום חדש שאולי ייעל את פעילות הדוד שמש החדש.

בהחלפת דוד שמש יש להזמין בעל מקצוע מומחה בתחום שיידע גם לייעץ על דוד שמש חדש ואיכותי שיספק את צרכי המשפחה בצורה האופטימלית ביותר לשביעות רצון אנשי הבית.

בהחלפת דוד שמש ולאחר שנבחר איש המקצוע יש צורך בפינוי הדוד שמש הישן מהגג או ממיקומו, לאחר הפינוי יש לנקות את האזור שבו דוד השמש יהיה מותקן, יש לפנות פסולת שהצטברה במקום ולכלוך בכדי שדוד השמש החדש יעמוד על מקום נקי וישר בלי גבעות למיניהם.

בעל המקצוע יעלה את הדוד שמש לגג ויתקין אותו במקום הנכון והמתאים לדוד השמש, אם הקולטים זקוקים לניקוי הוא יבצע אף את זה, ניקוי קולטים חשוב מאוד לתפקוד יעיל של הדוד שמש, קולטים מלוכלכים או מאובקים מדי יאטו את קצב חימום המים והדוד לא יהיה אפקטיבי ולא יספק כראוי את המים החמים לבית.

חשוב להיות ערניים לצורך של החלפת דוד שמש, לשים לב איך הדוד מתפקד, האם המים חמים מספיק, האם הם מגיעים מהר מספיק והאם הם מספיקים לכם. בכל מקרה אם החלטתם לחליף את הדוד שמש שלכם קראו לבעל מקצוע איכותי, אמין ומומחה בתחום.

צרו קשרטלפון: 1-800-266-166

Call Now Button
דברו איתנו