תקלות אפשריות בדודי שמש ברחובות וסביבת השפלה

במקרים רבים קורה שאתם יודעים על תקלה הקיימת בדוד, אך לא מצליחים להבין מה הגורם לה. למשל, אתם שמים לב כי הדוד אינו מחמם את המים כראוי, אולם אינכם מבינים מדוע, ומה יש ביכולתכם לעשות בכדי לתקן זאת. כך למשל, כאשר קולטי השמש נקיים ושלמים, פועל דוד השמש באופן תקין, אולם, כאשר הם מלוכלכים, שבורים או פגומים, החום אינו מצטבר שם ויוצא לחוץ. התוצאה הישירה של תופעה זו היא שהמים אינם חמים כראוי. גם אם הצינורות סתומים באבנית או בחלודה, הם אינם מאפשרים סחרור של המים במערכת. במקרים אלו, המערכת נפגמת, עובדה שמצריכה תיקון של דודי שמש, תיקון קולטים, ובמקרים מסוימים החלפתם בחדשים.

איתור תקלות בעזרת א.ש דודי שמש

זהו בדיוק המקום שלנו בחברת א.ש. דודי שמש, העומדים לשירותכם כבר למעלה משלושים שנה. הניסיון הרב שצברנו, יחד עם הציוד מתקדם שברשותנו, מקנים לנו את היכולת לאתר עבורכם בקלות את מקור הבעיה. לא לחינם רווחת האמרה: "ידיעת המחלה היא חצי תרופה". לאחר שנאתר את מקור הבעיה, נוכל לתת לה מענה על הצד הטוב ביותר. לנו הניסיון, הידע והכלים הנדרשים, בכדי לאתר תקלות בדודי שמש הן בבניינים והן בבתים פרטיים. הבדיקה והטיפול בדודי שמש בבניינים, הינם מורכבים יותר בגלל בעיית הגישה, אולם אנו ב- א.ש. לא נרתעים מכך, וערוכים לכך היטב.

תיקונים והחלפות ברמה מקצועית

אנו ב- א.ש. נותנים שירותים נרחבים לדודי שמש ברחובות, התקנה ותיקונים, מאז 1972. התיקונים שאנו מבצעים בדודי שמש, כמו: תיקונים והחלפות של גופי חימום ומאיצי חום, החלפות דודים למערכות סולאריות ועוד, מתבצעים באופן המקצועי ביותר. אנו מודעים לאי הנוחות שלכם במקרים של תקלות בדודי שמש, ומשום כך עושים את המרב על מנת להבטיח לכם הנאה מדוד השמש שלכם לטווח ארוך. אנו ב- א.ש דודי שמש, מעניקים לכם מפרט שירותים נרחב לדודי שמש, התקנה אחזקה ותיקונים, באזורים: רחובות, נס ציונה ,ראשון לציון, יבנה, והסביבה. בנוסף לכך, אנו מעניקים ייעוץ מקצועי בכל הקשור לדודי שמש, אופן הפעלתם והתחזוקה שלהם.

צרו קשרטלפון: 1-800-266-166

Call Now Button
דברו איתנו