amcor

דודי שמש אמקור ברחובות נחשבים לאחד הטובים בשוק כיום ומובילים בתחום.

חברות של דודי שמש צצות כפטריות לאחר הגשם, אך כל בעל בית המתכנן להתקין דוד שמש איכותי לא יבחר בחברה מתחילה בתחום דודי השמש. דוד שמש זה לא משחק ילדים, המוצר חייב להיות איכותי ומחברה בעלת ניסיון רב בתחום העובדת אך ורק עם מותגים מובילים בתחום דודי השמש כמו דודי שמש אמקור, בדודי שמש לא מתפשרים, רק הטוב ביותר.

amcorכשבוחרים דוד שמש איכותי חשוב גם מי מתקין אותו, אצלנו תקבלו את השירות הטוב ביותר מהמתקינים המקצועיים ביותר שבין שאר ההתמחויות שלהם בתחום דודי השמש, דודי שמש אמקור ברחובות הוא אחד המותגים המוצלחים שקיימים והמתקינים שלנו הם בעלי ניסיון בהתקנה של דודי שמש אמקור ובמתן שירות תחזוק הדוד בצורה עקבית תוך דגש על שמירת תפקוד תקין של הדוד להנאה ארוכת טווח מדוד השמש אמקור שלכם.

מהו מתקין מקצועי:

1.יגיע בזמן שנקבע עימו.

2.יגיע מצוייד היטב בכל הדרוש להתקנה מהירה ויעילה.

3.יקפיד על כללי הבטיחות בזמן ההתקנה.

4.ינקה את סביבת העבודה שלו בסיום ההתקנה.

5.יסביר ללקוח ויתן את ההדרכה המקובלת.

6.יגיע לטיפול ואחזקה שוטפת של דוד השמש אמקור.

7.יתן מענה מקצועי לכל שאלה שישאל מצד הלקוח.

לא בכל חברה כל המצויין לעיל הוא מובן מאליו, צוות המתקינים שלנו עוברים הדרכה מקצועית, כי דודי שמש אמקור ברחובות זה מותג עם גיבוי מלא מצדנו במקרה של תקלה, קלקול או בעיות שונות אצלנו קיימת שימת דגש חזקה על השירות ללקוחות שלנו,  מכיוון שאנו רוצים את הטוב ביותר ללקוחות שלנו, שירות טוב זה דודי שמש אמקור וצוות מתקינים שיודע לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחות.

בפעם הבאה שאתם שוקלים לקנות דוד שמש פנו למומחים ולמקצועיים בתחום, תנו לנו לייעץ לכם ולעזור לכם לבחור את הדוד שמש שהכי מתאים לצרכי הבית שלכם ולצריכה חכמה וחסכונית.

צרו קשרטלפון: 1-800-266-166

Call Now Button
דברו איתנו