איך אני יודע אם קיבולת הדוד שמש שלי מתאימה למשפחתי

לא נעים להכנס למקלחת ולגלות שלמרות שהדוד שמש פועל כראוי אתה שוב מתקלח במים קרים, למה זה קורה?

ובכן זה פשוט, דודי שמש מגיעים בכל מיני גדלים וקיבולות, חשוב מאוד להתאים את גודל הדוד שמש למספר הנפשות הנהנות ממנו במשפחה, לא ייתכן שדוד המתאים לשני אנשים יספק משפחה בת 5 נפשות, מישהו בסוף יתקלח במים קרים. לא נעים.

כאשר מגיעים לייעוץ לפני רכישת דוד שמש חשוב לציין את מספר הנפשות בבית בכדי להתקין את הדוד שמש המתאים לכם ביותר והמסוגל ביותר לספק את הצרכים היום יומיים שלכם בבית בשימוש במים חמים.

אדם המתגורר בגפו יכול להסתפק בדוד שמש בעל נפח קיבולת של 50 ליטר, זוג המתגורר לבד יכול להסתפק בדוד שמש בעל נפח קיבולת של 80 ליטר, שלושה נפשות יכולים להסתפק בדוד שמש בעל נפח קיבולת של 100 ליטר וכן הלאה, נפח הקיבולת של הדוד שמש עולה בהתאם למספר הנפשות בבית וחשוב להתאים את הדוד שמש הנכון בכדי לספק את הצרכים של בני הבית באספקת מים חמים מהדוד שמש..

שירותי מנעולן http://locksmith.org.il/

אם רכשתם דוד שמש והמים מתקררים מהר מדי או לא מספיקים לכולם כנראה שהדוד שמש שלכם הוא קטן מדי ואינו מספיק למספר הנפשות בבית וכדאי להחליפו בדוד שמש בעל נפח קיבולת גדול יותר שיתאים לכם בצורה האופטימלית ביותר ואשר תוכלו לנצל בצורה החסכונית ביותר שאפשר.

לכן, לא כדאי לרכוש דוד שמש על דעת עצמכם, מומלץ ביותר להתייעץ עם בעלי מקצוע המומחים בתחום ובעלי ידע מקצועי וניסיון מקיף, רק הם יוכלו לייעץ לכם איזה דוד שמש הכי מתאים לכם, איזה גודל ואיפה להתקין אותו בכדי להפיק ממנו את המירב ולקבל תמורה מלאה לכספכם

דירות להשכרה

צרו קשרטלפון: 1-800-266-166

Call Now Button
דברו איתנו