החלפת דודים למערכות סולריות

החלפת דודים למערכות סולריות מזמן כבר הפכה למהפכה שקטה

החלפת דודים למערכות סולריות

החלפת דודים למערכות סולריות

החלפת דודים למערכות סולריות בשרותי א.ש. הפצת דודי שמש, חשמל ומערכות סולאריות היא הפתרון המשתלם לכם ביותר!!

החלפת דודים למערכות סולאריות מזמן כבר הפכה למהפכה שקטה, אך בטוחה המתרחשת בארץ ובעולם. אתם מוזמנים להצטרף לרבים וטובים שכבר הבינו את היתרונות המשמעותיים שיש למערכות הסולאריות על פני דודי השמש והחשמל והחליפו אותם בעזרת שרותי א.ש.

מהן בעצם מערכות סולאריות? ומהו הרווח הכלכלי והסביבתי הרב שהן צפויות להסב לך??

בדומה לדודי שמש או חשמל, מערכות סולאריות מותקנות על הגגות, אך בעוד דודי שמש או חשמל מופעלים באמצעות מנגנון חשמלי הלוקח חשמל רב, המערכות הסולאריות שמתקינים שרותי א.ש. מייצרות אנרגיה ירוקה מחום השמש. המערכות הסולאריות קולטות את חום השמש ומסוגלות לייצר אנרגיה מקרניה.

הפלוס האדיר הטמון בחשמל הירוק שמיוצר באמצעות מערכות סולאריות הוא בכך שהדבר חוסך בפחמים ובמים שהינם חלק מייצור חשמל. החיסכון הראשון העולה מתהליך זה הוא קודם כל כלכלי. הרווח הנקי העולה מהחשמל הירוק על פני החשמל המתבזבז בדודי השמש והחשמל הוא רווח נקי שלכם!

אם נתרגם זאת למספרים: כאשר אתם רוכשים מערכת סולארית של 400 מ"ר, העלות שלה בספק של 50 קוט"ש הוא: 1,080,000 והיא תניב 1,500 ₪ רווח למשקיע. כלומר שאתם יכולים במהירות הבזק להחזיר את ההלוואה בהשקעה זו.

בנוסף לכך, מערכות סולאריות הם הדרך הבטוחה ביותר והזמינה ביותר שלכם לשמירה על איכות הסביבה ועל האיזון האקולוגי. תסכימו, כי תחומים אלו משפיעים גם הם ישירות על העולם שלכם!

מעוניינים להחליף דודים למערכות סולאריות???

שרותי א.ש. הינה חברה מקצועית המתמחה מזה שנים בדודי חשמל, דודי שמש ומערכות סולאריות. פנו אלינו עוד היום , קבלו הצעה משתלמת ותתחילו להרוויח ובגדול!!

בנוסף לשירות המקצועי אנו בשרותי א.ש. שמים את הלקוח בראש סדר העדיפויות ומעניקים לו ייעוץ אישי וליווי מתהליך ההשקעה ועד להתקנה. זכרו- השקעה מינימאלית שלכם היום, תגרום לכם להרוויח בכל חודש באופן קבוע, ולתרום לסביבה ירוקה יותר!

Call Now Button
דברו איתנו